BT lanserar nya innovationer för att främja kreativitet i näringslivet

BT lanserar idag nya produkter och förbättrade tjänster, som bidrar till att stora verksamheter kan använda teknik på ett mer kreativt sätt.

Bland nyheterna finns flera tjänster, som:

• BT Ethernet Connect och BT Internet Connect Global som får utökad täckning
  • Tjänsten Internet Connect Reach, som är ett komplement till Internet Connect Global, men som har flera olika anslutningsmöjligheter med lägre kostnad
  • Elva nya noder öppnas i totalt nio länder för att minska kundernas accesskostnader
  • En rad förbättringar i BT:s Cloud Connect-program;bland annat kortare installationstider, bättre säkerhet och förbättrad prestanda
  • Ytterligare datacenter i Argentina, Sydafrika och Japan, för BT Cloud Compute
  • BT Compute Storage, som är en pålitlig och säker tjänst för fil-, synkroniserings- och delningstjänster över flera enheter
  • BT MeetMe with Dolby Voice blir nu tillgänglig tillsammans med en ny HiFi-telefon som dramatiskt förbättrar ljudkvaliteten för telefonkonferenser
  • BT Assure Threat Defence som är en tjänst som hjälper kunder och säkerhetsanalytiker att identifiera och reagera på avancerade och sofistikerade cyberhot på ett bättre sätt

För mer information, se engelskt pressmeddelande.

• videokonferens
  • nya tjänster