Business Arena Stockholm: 5 veckor kvar

Business Arena Stockholm: 5 veckor kvar

Sommarvädret har varit bra på de flesta håll i landet, vi hoppas att du haft en skön semester. Nu är det fem veckor kvar till Business Arena Stockholm och vi tycker att vi har ett riktigt spännande program att presentera. Ett bra tips är att ladda ner appen så kan du skaffa dig överblick och komma åt deltagarlistan.

I årets utbud av seminarier kommer vi bland annat att titta närmare på fastighetsmarknaderna i Stockholm, Mälardalen, Malmö, Göteborg och norra Sverige. Det blir digitalisering i form av smarta städer, arkitektur och naturligtvis fastighet & finans samt bostäder.

I talarväg kommer Percy Barnevik bland annat att berätta om fattigdomsbekämpning, Danica Kragic och Anthony Townsend kommer att ge oss inblickar i framtidens digitala samhälle och många tunga ekonomer kommer att ge vägledning om konjunktur, ränta och bostadsmarknad.

Den senaste versionen av programmet hittar du på www.businessarena.nu

Appen finns att ladda ned på App Store och Google Play (aktivera med koden: businessarena2016)

Som du kanske vet brukar platserna ta slut på Business Arena Stockholm, så se till att anmäl dig i god tid!

Klicka här för att anmäla dig