Jeanette Nilsson, projektledare vid LTU Business, leder samtal med representanter från Sveriges kommuner  på Business Arena Stockholm 19-20 september.
Jeanette Nilsson, projektledare vid LTU Business, leder samtal med representanter från Sveriges kommuner på Business Arena Stockholm 19-20 september.

Vad händer i Sveriges kommuner?

Vad händer i Sveriges kommuner? På Nordens ledande mötesplats för fastighets- och samhällsbyggnadssektorn Business Arena Stockholm 19-20 september, får du reda på vad! I konceptet Kommunicate medverkar i år bland annat Luleå kommun, Västerås stad och Trelleborgs kommun. Nu kan du se hela programmet.

Varenda en av Sveriges 290 kommuner har något unikt att berätta som rör allt från infrastruktur och stadsbyggnad till etableringar och fastighetsbestånd – därför har Business Arena skapat Kommunicate. För erfarna Business Arena-besökare är konceptet inte obekant, men i år uppgraderar vi den populära aktiviteten med en ny inramning i rappare ton. Representanter från olika kommuner runt om i Sverige bjuds in till ett trevligt och inspirerande samtal om ett specifikt område i kommunen. Ny moderator är civilingenjören och projektledaren Jeanette Nilsson vid LTU Business, som har en lång karriär inom näringslivsutveckling nationellt, regionalt och lokalt.

Kommunicates scen finns på glasbalkongen på plan 5, på Stockholm Waterfront Congress Centre där Business Arena Stockholm arrangeras under dagarna. Välkommen!

Ta del av hela programmet för Kommunicate här

Ta del av hela programmet för Business Arena Stockholm här

Läs mer och anmäl dig till Business Arena Stockholm här