Magdalena Andersson inleder Business Arena Malmö 2014

Pressmeddelande   •   Dec 06, 2013 09:12 CET

Socialdemokraternas ekonomisk-politiska talesperson Magdalena Andersson är årets första inledningstalare på Business Arena i Malmö torsdagen den 3 april.

Magdalena Andersson kommer att medverka som första talare på ett gemensamt inledningspass för Business Arena Malmö, torsdagen den 3 april klockan 09:00. Magdalena Andersson kommer bland annat att ge sin syn på valet, den svenska ekonomin och fastighetsmarknadens betydelse.

- Inte minst med tanke på att det är valår känns det naturligtvis mycket spännande att hälsa Magdalena Andersson välkommen som inledningstalare på Business Arena Malmö, säger Johan Zetterstedt som är vd på Fastighetsnytt och grundare av Business Arena.

Business Arena i Malmö genomförs på Scandic Triangeln och arrangeras under en dag, med två huvudseminarier och 12 fördjupningar. Huvudspåren i år är fastigheter, ekonomi, finans och stadsbyggnad. Till Business Arena i Malmö kommer cirka 700 besökare.

För mer information, vänligen besök www.businessarena.nu

Har du frågor, kontakta projektledare Linda Lagerdahl, linda.lagerdahl@fastighetsnytt.se
Mob: 0709-96 66 98

Business Arena arrangerades första gången 2001 och har kommit att bli den ledande mötesplatsen för den svenska fastighetsbranschen. Business Arena arrangeras i Göteborg och Malmö på våren (med cirka 700 besökare), i Almedalen på sommaren och i Stockholm på hösten (cirka 5 000 besökare). För mer information, vänligen besök www.businessarena.nu

Fastighetsnytt Förlags AB, som står bakom Business Arena, ger även ut tidningen Fastighetsnytt, erbjuder platsannonstjänsten Fastighetsjobb.se, kurser för yrkesverksamma i samarbete med KTH och ger ut boken Fastighetsekonomisk analys.

Kommentarer (0)