Anders Öfvergård hjälper hemmafixare

Ett trivsamt och vackert hem är bra, inte bara för själen, utan även för ekonomin då investeringar i hemmet oftast lönar sig fler gånger om. Många känner sig dock fortfarande vilsna i byggvaruhusens gångar och vågar inte ge sig i kast med skruvdragare och pensel. Kanske speciellt den generation som sätter bo idag. Kunskapen om att ta hand om sitt hem som tidigare gick i arv från generation till generation finns inte kvar på samma sätt som förr. Vilket är synd när man tänker på den investering som ett boende är idag.

Där har vi som byggmaterialhandlare en viktig funktion att fylla. Med kompetens och engagemang i våra kunders projekt har vi hjälpt proffs och hemmafixare i över sjuttio år. Att bygga och fixa hemma behöver inte vara svårt och det är oftast väldigt kul. Med god planering, vägledning och rimlig ambitionsnivå kan alla nå goda slutresultat. I över tio års tid har vi därför anordnat speciella temakvällar där hemmafixare får prova på olika moment och får chans att prata med proffs för att få svar på sina frågor om renovering och hemmafix.

Efter höstens succé med Anders Öfvergård som moderator, bjuder vi åter in till en kul, spännande och praktisk kväll på BYGG-OLE Värmdö 15/3. Snickaren, Värmdöbon och blivande Lets-dance-deltagaren, Anders Öfvergård har vi bl.a. sett på TV när han hjälpt familjer som fastnat i sina renoveringsprojekt. Med sin kompetens och sitt rättframma sätt är guidar han såväl amatörer som mer erfarna hemmafixare genom de olika prova-på-stationerna och en trevlig och uppskattad kväll.

För anmälan och mer information: byggole.se

• Hobby