Kundreferens: Bra support och enkel projektöversikt värdefullt för DM Plåt

För två år sedan hade DM Plåt i Mölndal ingen digital hantering för sin administration, utan de förlitade sig helt på lösa papper. Våren 2015 förändrades det då de införde Bygglet i verksamheten. Företagsledare Marcus Andersson är tacksam över det och menar att de idag enkelt kan få en överblick över projekten, samtidigt som Bygglet har bidragit till en snabbare hantering.

Vad fick er till att välja Bygglet?

Det var främst att kunna tidrapportera via mobil och möjligheten att få en bra överblick av ekonomin i projekten med en gång. Att man får statistik direkt så att man snabbt kan göra en efterkalkyl.

Vilka är de största fördelarna?

Dels är det den överblick man får över ekonomin i projekten. Dels är det ett professionellt sätt gentemot kund att kunna skicka utförliga offerter via mejl och få en digital accept, som går direkt in i systemet.

Sedan vill jag tillägga att er support är väldigt bra! Man får alltid snabb hjälp och i de fall ärendet inte går att lösa direkt får man ändå snabb återkoppling. Det är ett stort plus och är guld värt som användare!

Är det något du saknar i Bygglet?

Nej, det är det inte. Er support har varit duktig på att hörsamma och åtgärda eventuella mindre justeringar som man har haft önskemål om.

Skulle du rekommendera Bygglet till andra företag i branschen?

Ja, det har jag gjort också och kommer att fortsätta göra.