Bygglet söker säljare i region Skåne

Bygglet AB är ett IT-företag som utvecklar och säljer ett webbaserat projekthanteringssystem som är skräddarsytt för små och medelstora företag inom byggbranschen. Vi kombinerar expertis från IT- och byggbranschen och kan på så sätt erbjuda marknadens mest lättanvända och effektiva projektverktyg.

Under 2016 har vi erhållit Dagens Industris utmärkelse Gasell som ett av Sveriges snabbast växande företag, samt blivit nominerade till Sweden Technology Top 50 som är en utmärkelse som varje år tilldelas Sveriges snabbast växande teknologiföretag.

Vi behöver nu förstärka vår säljkår med en person som får ansvar för att driva företagets försäljning i södra Sverige. Du som söker skall ha körkort och vi ser gärna att din hemvist är i Skåne.

I arbetsuppgifter ingår att ta ansvar för hela säljcykeln, allt ifrån att boka och genomföra säljmöten med potentiella kunder, till att följa upp genomförda möten och ansvara för viss implementering, uppstart och utbildning av nya kunder. Du kommer också att ha löpande kontakt och uppföljning med befintliga kunder.

Vi söker dig som:

Har tidigare erfarenhet av försäljning. Det är meriterande om du har erfarenhet från byggbranschen eller tidigare har jobbat med olika affärssystem i någon form.

• Har ett stort eget driv och engagemang och trivs med att jobba självständigt.
  • Har en stor pedagogisk förmåga och grundläggande kunskaper inom företagsekonomi.
  • Har en god analytisk förmåga och kan sätta sig in i, och förstå, kundens verksamhet.
  • Älskar att göra affärer och får en kick av att ha nöjda kunder!

Vi erbjuder rätt person:

• En stor frihet att driva hela försäljningsprocessen från start till mål.
  • Stora möjligheter att påverka din egen kalender.
  • Chansen att jobba i ett ungt och hungrigt företag där drivkraften är att göra affärer och bibehålla nöjda kunder.

Omfattning:
Heltid

Lön: Fast lön + provision
Sista ansökningsdag: 170131
Tillträde: Första kvartalet 2017

Mer information om tjänsten
Magnus Buregård, magnus.buregard@bygglet.com

Ansökan
Du ansöker genom att skicka ditt CV och ett personligt brev till rekrytering161219@bygglet.com.
Sista ansökningsdag är 2017-01-31. Urvalet sker löpande.