Nu finns egenkontroller i Bygglet

Många företagare i byggbranschen skulle behöva tio dagar i veckan för att hinna med livet. Det går åt på tok för mycket energi till att få kontroll på företaget. Tänk att istället få en vettig fritid istället för kvällar och helger med kvitton, fakturor och lappar och fortfarande ha 100 % koll på verksamheten. Nu finns den möjligheten även för byggbranschen.

Bygglet erbjuder ett projektverktyg för byggbranschen som är perfekt att använda när man vill börja jobba smartare och få mer koll på sin verksamhet.

- Våga ta steget och digitalisera, uppmanar Hanna Konyi VD på Bygglet. Ditt företag har mycket att vinna på att ge kunderna proffsiga offerter och fakturor, det leder till ett ökat förtroende och nya affärer. Låt din personal tidregistrera direkt i appen och se sina arbetsorders, det sparar dyrbar tid och ger en ökad lönsamhet, säger Hanna.

Nyhet! Egenkontroll

Magnus Buregård är säljchef på Bygglet och släppte i dagarna nyheten om en ny funktion som ger möjlighet att skapa egenkontroller i sina projekt.

- Den nya funktionen heter formulär och ger en möjlighet att själv skapa egenkontroller, checklistor och riskanalyser. Nu blir det mycket enklare att utföra en kontroll med hjälp av mobilen, säger Magnus.

Vill du veta mer om hur du kan digitalisera ditt företag med Bygglet?
Gå in på vår hemsida www.bygglet.com och boka en demo.
Det går även bra att ringa oss på tel 0770-17 65 50 eller maila på info@bygglet.com

Vi hjälper dig med uppstarten och erbjuder fri support alla vardagar från kl 8-17.
Med Bygglet kan du känna dig trygg!

BYGGLET – Projektverktyget för byggbranschen

Bygglet är ett webbaserat verktyg för projekthantering speciellt utvecklat för små och medelstora företag inom byggbranschen. På ett enkelt sätt hanterar Bygglet alla moment i dina projekt från offert till faktura och uppföljning. Givetvis ingår också en enkel app för tidrapportering anpassad för bygg. I Bygglet får du fullständig kontroll på alla tider, allt material samt intäkter och kostnader, allt i ett överskådligt och lättanvänt verktyg.Bygglet AB