Pressmeddelande -

Newtons4th lanserar nu en can-port/canbus interface till rs-232 för till sina poweranalysatorer

CAN buss enheten är utvecklad som ett interface mellan CAN-buss nätverk och dom mycket populära Newtons4th PPA series Power Analyzer. CAN buss modulen tar emot kommandon från CAN buss nätverket eller RS-232 och behandlar det och styr PPA'n. PPA'n skickar atan till datorn eller tillbaks på CAN bussen.
Den nya CAN buss enheten kan antingen styra PPA'n genom CAN kommandon eller att få PPA'n att samla in data.

Då den nya modulen blir helt integrerad med diff system genom att den kan fånga upp/styra alla CAN kommandon samtidigt som den styr PPA'n som ger dig all info runt te.x. din effektförbrukning eller verkningsgrad inklusive vridmoment från te.x din motor. Med N4L's lösning får du en komplett enhet som kan ta hand om alla mätningar på en gång via en enhet och ett interface.

PPA är marknadens noggrannaste precisions analysator den enda analysator som levereras med ett ISO-17025 certifikat inom hela sin bandbredd.

För mer info om Can-buss interfacet

för mer info om poweranalysatorer

• Miljö, energi