Ny unik datalogger från Tempsen

Tempsen lanserar en ny serier engångs dataloggers med display, Loggrarna programmerar du enkelt via din webläsare, all data genereras av den inbyggda pdf generatorn som även krypterar filen för din säkerhets skull eller så kan du läsa av loggern via mjukvara, allt sker enkelt via att ansluta loggern till din USB port.

Tempsen's dataloggers är idealiska för dig som vill mäta temperatur på olika ställen så väl i kylrum liksom i transporter eller andra miljöer, loggrarna är IP-65 klassade.

Varje enhet levereras med ett 6 punkts sampel cert.

Loggrarna har upp till 5 larmnivåer.

• Med eller utan display
  • Engångs eller flergångs loggrar
  • USB anslutning på alla modeller
  • Gratis mjukvara