Nyhet! Unik tryckkalibrator från Fluke

Fluke lanserat nu en unik och mycket flexibel tryck kalibrator till ett ekonomiskt pris.
Fluke 6270A ger dig en tryck kalibrator att växa i med stor flexibilitet, framtidssäkrad till ett ekonomiskt pris. Kalibrator är modulbaserad, där man börjar med ett chassi och sedan en tryck regulator som täcker hela spannet av givare från några på KPa anda upp till 20MPa du behöver alltså inte en tryckregulator per givare, enhetens kontroll precision är otroliga 0,001% av använd givares område. Du väljer sedan fritt vilket område du vill ha på varje givare och onoggrannhet och du kan bestycka den med upp till 5 sensorer samtidigt. Du kan när som hels med spänning på och systemtryck plocka ut givare och sätta i dom (som tar ca 15 sek) för att ändra områden om ingen av dom 5 givarna som sitter i skulle passa ditt jobb eller för att skicka givaren/givarna på kalibrering.

• Modulbaserad
    • Kontroller precision på 0,001% av området