Robin Stjernberg har sålt både trippel platina och guld!

Robin Stjernbergs släppte sitt album ”Pieces” igår, 26/6, och redan vid release har albumet sålt guld -  samtidigt passar vi på att fira att hans singel ”You” nu har sålt trippel platina!

Trippel platina motsvarar 120.000 sålda ex och guld 20.000.

Ladda ned högupplöst bild här:

• Musik

• release
  • album
  • trippel platina
  • platina
  • guld
  • pieces
  • you
  • robin stjernberg

Lionheart Music Group etablerades under namnet Lionheart Records 1990 och har sedan dess haft stora framgångar såväl på hemmaplan som internationellt.  Tillsammans med artist- och managementbyrån MLP och förlaget Lionheart Music har vi ända från starten haft en unik ställning i svenskt nöjesliv, då vi alltid har kunnat erbjuda våra artister och låtskrivare – och även våra samarbetspartners – en helhetslösning. År 2012 bytte MLP namn till Lionheart Music Group, vilket gör vår arbetsmodell ännu tydligare! Inom musikutgivningen ingår också lablarna SoFo Records och Kavalkad. Sedan augusti 2007 är vi ett fristående bolag inom Universal Music-koncernen, världens största skivbolag.

Johanna Boström Stone

Presskontakt Senior Project Manager Capitol Records, Lionheart, SoFo Records + 46 8 714 33 55

Robert Olausson

Marketing Director + 46 8 714 33 58