Nya Tidningskungen.se

Nu lanserar Carismar nya tidningskungen.se. Nya tidningskungen lanseras med en ny uppfräschad design och med en rad smidiga filtreringsfunktioner.

Tidningskungen.se är Sveriges största site för försäljning av tidningsprenumerationer. De har ett väldigt brett sortiment och erbjuder en rad bra funktioner för kunderna, exempelvis kan man köpa en prenumeration och ge bort i present, då får du själv fakturan medan din kompis får tidningarna. Det är heller inga bindningstider, inga fraktavgifter eller andra dolda avgifter. Med sin smidiga tjänst och breda sortiment är de redan Sveriges mest populära site för försäljning av prenumerationer på nätet. Som ett led i deras fortsatta expansion och för att göra shoppingupplevelsen ännu bättre lanserar nu Carismar nya tidningskungen.se. Det är en helt ny site med helt ny design. Funktioner vi lagt till är bland annat smidiga filtreringsfunktioner och en snabbare sökfunktion.