CARTINA satsar på Tech & Design

Pressmeddelande   •   Jan 15, 2020 13:34 CET

Cartina kompletterar erbjudandet med Tech & Design

​CARTINA är ett av de ledande bolagen inom digital transformation och kompletterar nu erbjudandet med Tech & Design.

För oss på Cartina är det viktigt att vi kan hjälpa våra kunder med hela kedjan från digital strategi till implementering av slutlig produkt, säger Christer Jacobsson, ordförande i Cartina.

Med Cartina Tech & Design går vi in i en ny expansiv fas som starkt kommer utveckla Cartinas kultur, erbjudande och medarbetare och göra våra kunder ännu mer framgångsrika, säger Cartinas VD David Ringmar.

Nu accelererar vi resan att skapa Stockholms bästa konsultbolag inom Digital transformation för kunder och medarbetare.

Läs mer på www.cartina.se/techdesign

För mer information, vänligen kontakta:

Christer Jacobsson, Ordförande. cj@cartina.se

David Ringmar VD. David.ringmar@cartina.se

Cartina är ett managementkonsultbolag med fokus på digital och hållbar strategi och transformation. Vår djupa förståelse för det digitala i kombination med vår omfattande erfarenhet inom managementområdet ger oss möjlighet att hjälpa företag omvandla digitala möjligheter till varaktiga och lönsamma affärsmöjligheter samt inspirera till digitalt ledarskap. Cartina består i dagsläget av mer än femtio erfarna konsulter som uteslutande fokuserar på att tillsammans med sina kunder skapa framtidens företag med strategiskt fokus, ny teknologi och hållbara värderingar.

Läs mer på Cartina.se

Följ oss gärna på: