Briggen hyr ut i Köpenhamn

Briggen Danmark A/S har hyrt ut sammanlagt 2.589 m² i Atrium House, som ligger på Roskildevej 22, 2620 Albertslund.

Edgemo A/S har tecknat ett hyresavtal med inflyttning den 1 april 2015 på 400 m² kontor. Edgemo A/S är en leverantör av innovativa IT-lösningar.

Saphire Power Systems A/S har tecknat ett hyresavtal med inflyttning 1 april 2015 på 1.598 m² lager- och produktionslokaler. Saphire Power Systems A/S producerar solcellssystem.

Bose A/S har tecknat ett hyresavtal med inflyttning 1 augusti 2015 på 591 m² kontor-och arkiv. Bose A/S säljer bl.a. WI-FI Musiksystem och anläggningar för både privata och professionella kunder.

Det är med glädje vi välkomnar Edgemo A/S, Saphire Power Systems A/S och Bose A/S till deras nya lokaler hos Briggen. Vi är övertygade om, att våra lokaler och service kommer att bidra till att våra nya kunder kan fokusera på sin verksamhet, säger Daniel Ewerlöf Regionchef, Briggen Danmark.

FÖR YTTERLIGARE INFORMATION KONTAKTA:

Ola Orsmark,

Tel: + 46 40-38 37 29

Mail: ola.orsmark@briggen.se

Daniel Ewerlöf,

Regionchef Danmark

Mail: daniel.ewerlof@briggen.dk

• fastighets ab briggen
  • castellum
  • köpenhamn
  • danmark
  • briggen

Briggen är en av de största fastighetsägarna i Öresundsregionen. Vi förvaltar och utvecklar arbets- och handelsplatser i Malmö, Lund, Helsingborg och Köpenhamn och sköter den dagliga servicen kopplad till arbetsplatserna åt närmare 550 kunder. Öppenhet och nytänkande är viktiga delar i vår strävan att skapa kreativa miljöer för våra kunder och bidra till en positiv samhällsutveckling.

Briggen ingår i Castellumkoncernen som är en av Sveriges största privata fastighetsägare. Castellum är noterad på NASDAQ OMX Stockholm AB Large Cap