Fastighets AB Brostaden anställer lärlingar

Brostaden har anställt ytterligare två lärlingar. Under våren 2013 anställdes den första lärlingen och under november har Karzan Wali och Georgios Kirkos påbörjat sina lärlingsanställningar. De kommer arbeta med olika uppgifter inom fastighetsförvaltning. Anställningarna är ett led i den ungdomssatsning som genomförs i hela Castellumkoncernen under 2013 med målsättningen att ge ungdomar möjlighet till introduktion i arbetslivet.

- Genom att erbjuda lärlingsplatser ger vi de här personerna arbetslivserfarenhet och för oss blir det en investering för framtiden, säger Anders Nilsson, VD på Brostaden.

För ytterligare information, kontakta:
Anders Nilsson, VD på Brostaden, 08-602 33 19

• fastigheter
  • brostaden

• Stockholm

Brostaden är ett fastighetsbolag, helägt av Castellum AB, som äger och förvaltar kommersiella fastigheter. Fastighetsbeståndet uppgår till 640 000 kvm och finns i alla väderstreck runt Stockholm, lättillgängligt med bra kommunikationer.

Det viktiga i vår verksamhet är våra kunder. Vi vill ha en nära och bra kontakt med kunderna.  Att vara insatta i deras verksamhet, vardag och framtid är en förutsättning för att vara en bra affärspartner.