Fastighets AB Brostaden välkomnar Fordonsmäklarna

Pressmeddelande   •   Okt 10, 2012 08:24 CEST

Brostaden (Castellums dotterbolag i Stockholm) har tecknat ett hyreskontrakt med Fordonsmäklarna i Norden AB. De förhyr hela fastigheten, om drygt 1 400 kvm, på Smista Allé 32 i Segeltorp. Fordonsmäklarna tillträdde lokalen i september 2012.

Byggnaden som Fordonsmäklarna förhyr är GreenBuilding klassificerad och färdigställdes 2011. Det är ett av flera nybyggnadsprojekt som Brostaden genomfört i området de senaste åren. Smista Allé har ett utmärkt läge utmed E4:an vilket ger fantastiska exponeringsmöjligheter.

Vi välkomnar Fordonsmäklarna till Brostaden!

- Vi är glada att välkomna Fordonsmäklarna till oss och till Smista Allé. I och med att Fordonsmäklarna etablerar sig i Smista kommer det att finnas ett större utbud av begagnade bilar i området. Det är även glädjande att se den stora efterfrågan av lokaler i området, säger Anders Nilsson, vd, på Brostaden.

- Vi är otroligt glada att kunna etablera oss i Smista Allé, som vi ser som Stockholms starkaste marknad för bilhandel. Läget med skyltning ut mot E4:an i kombination med starka varumärken omkring oss ger oss de bästa förutsättningarna för vår verksamhet säger Patrik Halvarsson, delägare, på Fordonsmäklarna.

Läs mer på Brostadens hemsida.

Brostaden är ett fastighetsbolag, helägt av Castellum AB, som äger och förvaltar kommersiella fastigheter. Fastighetsbeståndet uppgår till 573 000 kvm och finns i alla väderstreck runt Stockholm, lättillgängligt med bra kommunikationer.

Det viktiga i vår verksamhet är våra kunder. Vi vill ha en nära och bra kontakt med kunderna.  Att vara insatta i deras verksamhet, vardag och framtid är en förutsättning för att vara en bra affärspartner.