Pressmeddelande -

Danska Tillväxtfonden säkrar processoptimering och GDPR-efterföljande med HR-lösning från CatalystOne Solutions

Danska Tillväxtfonden optimerar sina HR-processer och säkerställer samtidigt överensstämmelse med GDPR med en långsiktig investering i HR-lösning från CatalystOne.

"Lösningen säkerställer enkla och säkra HR-administrativa processer och solid datahantering, och därigenom överensstämmelse med GDPR", sägeSten Mainz Rode, CHRO på Danska Tillväxtfonden.

CatalystOne gör detta genom digitaliserad personaldokumentation och en säker samlingsplats för persondata och HR-processer. Med CatalystOne har Dansk Tillväxtfond en nära partner vid sin sida, inte bara genom utmaningen att implementera en enkel, robust och personfokuserad HR-lösning i hela organisationen utan även över tid.

Om Danska Tillväxtfonden

Danska Tillväxtfonden (Vækstfonden) är en statlig investeringsfond med ändamål att utveckla små och medelstora danska företag i syfte att stärka innovationen i dansk handel. Efter att ha investerat i över 7.000 företag med mer än 63.500 anställda har Danska Tillväxtfonden sedan 1992 bidragit till en väsentlig tillväxt i danska näringslivet.

Om CatalystOne Solutions

CatalystOne hjälper organisationer att utveckla människor. Detta gör vi genom att erbjuda ett heltäckande HCM-system som ökar kvalitet och säkerhet i HR-data och processer. Våra kunder kan därigenom spendera mindre tid på administration och mer tid på att uppnå sina affärsmål.

Om CatalystOne

CatalystOne hjälper organisationer att utveckla människor. Detta gör vi genom att erbjuda ett heltäckande HCM-system som ökar kvalitet och säkerhet i HR-data och processer. Våra kunder kan därigenom spendera mindre tid på administration och mer tid på att uppnå sina affärsmål.

Våra kunder återfinns bland nordiska medelstora och stora företag, med systemanvändare över världens alla kontinenter. CatalystOne har kontor i Stockholm, Oslo, Köpenhamn och Sandefjord samt ett FoU-centrum i Chandigarh, Indien. Vårt team består av cirka 180 HCM-proffs och växer.

www.catalystone.se

Presskontakt VP Marketing +47 90125852