CBRE söker talanger inom uthyrning

Nyhet   •   Feb 21, 2014 16:32 CET

Är du pusselbiten som vi saknar?

Vi söker just nu ambitiösa och drivna personer som vill arbeta med uthyrning av kommersiella lokaler på världens största företag inom fastighetsrådgivning.
Till vårt uthyrningsteam i Göteborg söker vi projektledare som brinner för att göra affärer och som älskar att möta nya människor i sitt arbete. På CBRE i Göteborg är vi 12 hungriga fastighetskonsulter med olika kompetenser som kompletterar varandra och som tar marknadsandelar varje dag.

Kanske har du gedigen erfarenhet av uthyrning av kommersiella lokaler och fastigheter eller så har du annan användbar erfarenhet av uthyrning eller försäljning. Kanske har du annan intressant erfarenhet av fastighetsbranschen och är redo för nya utmaningar. Oavsett vilket är du välkommen med en kortfattad intresseanmälan så återkommer vi och berättar mer om tjänsten.

Låter det spännande? Vi kan locka ytterligare med ett fint kontor i centrala Göteborg, stans trevligaste arbetskamrater och ett företag som ser mycket ljust på framtiden.

Skicka din kortfattade intressanmälan till Lotta Kallberg Walldén så återkommer vi och berättar mer om jobbet.

Kommentarer (0)

Kommentera