Långsam och stark inrullning,  Stålchassi med pulverlackerad finish,  PUR eller gummislang
Långsam och stark inrullning, Stålchassi med pulverlackerad finish, PUR eller gummislang

Öppna slangvindor för vatten

När det gäller CEJNS öppna vindor har säkerheten varit högsta prioritet och du märker det i funktioner som den bromsade slanginrullningen med slangguide som rullar in slangen i en säker och långsam takt. Chassit har rundade kanter för att minska slitaget på slangen Du får en utmärkt prestanda med en svivel med högt flöde och ett större chassi utvecklat för grövre och längre slangar. För att säkerställa lång livslängd har slangrullen en pulverlackerad finish för att klara slitage och tuffa förhållanden. Ett annat exempel är en unik axel med dubbla stödsystem för maximal stabilitet.