Vi förbättrar din energieffektivitet ännu mer!

Vi förbättrar din energieffektivitet ännu mer!

Även om du inte ser det, finns det. Upptäck och hindra läckage
Om ditt system läcker olja hittar du genast ett sätt att stoppa det. Gör du detsamma för luft som du inte kan se? Läckor är den största fienden i ditt tryckluftsystem. Det är inte ovanligt att 30% av tryckluften som produceras av ett företag slösas bort.

Genom att ersätta dina gamla läckande produkter med högpresterande produkter från CEJN kan du minimera läckage och spara pengar.

Optimera ditt system med rätt produkter
Vägen från vägguttaget till verktyget innefattar ett antal rör, rördelar, slangar och andra delar. Det här är alla faktorer som hindrar flödet. För att bibehålla ett högt flöde och minimera tryckfall måste du investera i produkter som minimerar din energiförlust.

Genom att använda optimerade produkter från CEJN säkerställer du bästa möjliga verktygseffektivitet och minskar dyra kompressorkostnader.

CEJNS säkra, stängda slangvindor är en samling slangrullar av högsta kvalitet till tryckluft, vatten och elkablar. Slangvindorna med dess robusta hölje, långsamma inrullning och unika stoppkula i mjukt gummi bidrar till en säkrare arbetsmiljö. Slangrullarna är enkla att hantera och kan vridas 180 grader. Vi gör det enkelt: De är lätta att installera oavsett om de är monterade i tak eller vägg och kan enkelt kopplas loss från fästet om det behövs. De patenterade slangrullarna utvecklas och produceras i Sverige. Varje del i vår slangvinda och dess funktion är noga testat för att ge dig den bästa produkten på marknaden.

De patenterade stängda säkerhetsrullarna utvecklas och produceras i Sverige. Varje komponent i våra slangrullar, och deras funktion, är noga övervägt för att ge dig den bästa produkten på marknaden.

Erik Doverholm

Presskontakt Marknadsförare Norden 0500-47 75 19

Produktutveckling för proffs - snabbkopplingar för alla medier

Huvudkontoret för det globala företaget CEJN hittar man i hjärtat av Sverige. Det nordiska säljbolaget CEJN Norden, som också är baserat i Skövde, förser den nordiska marknaden med produkter av hög kvalitet och god service. CEJN har mer än 50 års erfarenhet av snabbkopplingar men har inte stannat av utan utvecklas ständigt både som företag och som produktutvecklare.

CEJN Norden AB
Batterivägen 4