CEJNs Multi-X GII Hydrauliska Multi Koppplingar - Bättre, Starkare, Lättare

CEJNs Multi-X GII Hydrauliska Multi Koppplingar - Bättre, Starkare, Lättare

Allt-i-ett hydraulisk anslutning

Med en multikoppling kan du ansluta flera hydrauliska ledningar och elektriska kontakter med en enda anslutning, även när det finns resttryck. Det gör det snabbt och enkelt att ansluta och koppla bort hydrauliska tillbehör utan risk för felkoppling. Snabbkopplingar är integrerade i multiplattan för att minimera spill vid anslutning och frånkoppling. Multi-X-serien är ett standardiserat sortiment av hydrauliska multikopplingar med upp till sex integrerade snabbkopplingar för många olika applikationer.

Enstaka ISO 16028 Flat-Face kopplingar kan anslutas direkt på de fastmonterade plattorna, vilket ger dig maximal flexibilitet att använda verktyg och fästen både med och utan en Multi-X-platta.

• Vibrationstålig
  • Hög flödesprestanda
  • Lätt att använda
  • Snabbt och enkelt underhåll