Få CEJNs CiS teknik på din nästa slangsats

Få CEJNs CiS teknik på din nästa slangsats

Appuppdateringen är här! Nu gör vi vår patenterade teknik CiS(CEJN Identification System) ännu mer tillgänglig för användaren och CiS appen för android höjer återigen ribban. Med CEJNs Cis,med NFC teknik, är statusen för dina högtrycksslangar lika lätt att skanna som tidigare, men nu visar den första informationen efter skanningen tydligt om slangen går att använda eller inte.

Appen visar slangens status med hjälp av trafikljuschemat.

1. Slangen är inspekterad och vilket datum det är gjort. GRÖN

2. Slangen behöver inspekteras och trycktestas. GUL

3. Slangen är för gammal och ska återvinnas. RÖTT

För att det inte ska råda någon tvekan visar alla dessa lägen slangens arbetstryck. Med den uppdaterade appen har du alltid den senaste informationen tillgänglig och kan fatta snabba beslut om slangen är säker eller inte. Det enda du behöver är vår högtrycksslangsats med CiS-märkning, en mobiltelefon och/eller programvara.

Erik Doverholm

Presskontakt Marknadsförare Norden 0500-47 75 19

Produktutveckling för proffs - snabbkopplingar för alla medier

Huvudkontoret för det globala företaget CEJN hittar man i hjärtat av Sverige. Det nordiska säljbolaget CEJN Norden, som också är baserat i Skövde, förser den nordiska marknaden med produkter av hög kvalitet och god service. CEJN har mer än 50 års erfarenhet av snabbkopplingar men har inte stannat av utan utvecklas ständigt både som företag och som produktutvecklare.

CEJN Norden AB
Batterivägen 4