Pressmeddelande -

Celebration lanserar ny webbplats byggd med responsive web design och Wordpress 3.3.1

Celebrations nya webbplats är byggd med responsive webbdesign vilket innebär att layouten anpassar sig efter den skärmstorlek som besökaren använder. Oavsett om det är en iPhone, Android, iPad eller en datorskärm besökaren använder så får man en bra användarupplevelse och en fungerande layout. Det betyder att inga separata appar eller särskilda mobilanpassade sajter krävs för mobila enheter.

Den nya webbplatsen presenterar på ett tydligare sätt vad Celebration erbjuder och vilka kompetenser vi besitter. Att vi, oavsett om det är en fråga som rör strategi & kommunikation, koncept & design eller produktion & utveckling, finns där för dig. En stor del av innehållet utgörs av beskrivningar av vad vi gör för våra kunder, det vill säga våra uppdrag. Genom dem beskriver vi våra erfarenheter, hur projekten sett ut och givetvis resultatet.

För mer information:
Vincent Högman Salzedo
Projektledare
Mobil. 070 437 48 12
E-post. vincent@celebrationstudios.se

Projektgruppen:
Projektledare: Vincent Högman Salzedo
Webbstrategi: Minja Stark, Vincent Högman Salzedo
AD: Markus Ojanperä
Gränssnittsutveckling: Pontus Dreij
Copy: Pontus Dreij, Minja Stark
Webbutveckling: Vincent Högman Salzedo

• wordpress
  • responsiv webbdesign

Celebration är en resultatinriktad webbyrå som brinner för att skapa utvecklande lösningar för våra kunder. Med det menar vi att det vi gör för våra kunder alltid syftar till att stödja deras affär för att på så sätt skapa affärsnytta. Vår erfarenhet inom webb kombinerat med bred affärserfarenhet, teknisk kunskap, design och kreativitet ger effektivitet, engagemang och resultat.

Markus Ojanperä

Presskontakt Digital Art Director / Partner Koncept, design och kommunikation 070 825 41 30