Nordmarin - ett båtföretag som går mot strömmen och ökar

Nordmarin har agenturerna för Nordstar, Masmar och Tärnskär, robusta och tåliga båtmodeller gjorda för och anpassade för vårt skandinaviska klimat.

”Efter att jobbat i marinbranschen i över 20 år med flera av de ledande båtmärkena såg vi en tydlig tendens i vad många av våra kunder eftersöker – användbara robusta båtar med hög prestanda och tålighet. Båtar lämpade både för arbete och fritid. I en svag marknad har vi lyckats väldigt väl och har ökat vår försäljning i år och vi ser en fortsatt positivt utveckling i det segment vi arbetar”, menar Christer Fridell på Nordmarin.

Som för många andra företag blir webbplatsen allt viktigare och utgör det mest besökta skyltfönstret, så även för Nordmarin. Celebration har för Nordmarin utvecklat en ny webbplats med huvudsyfte att förmedla en känsla för och närvaro till båtarna, att ”låta båtarna tala”.

www.nordmarin.se kan man nu se och ta del av de attraktiva båtmodellerna och där ta förstasteget till en ny berikande båtupplevelse.

"Ambitionen med den nya webbplatsen är att inspirera och ge en tydlig bild av och känsla för de båtmärken och modeller vi representerar. Vi kommer att utveckla vårt arbete både med vår hemsida, via sociala medier och genom övrig kommunikation för nå ut till marknaden. I Celebration har vi en kunnig partner som förstår vår verksamhet och hjälper oss att utveckla vår affär”, fortsätter Christer.

Mer information:
Christer Fridell, Nordmarin
christer@nordmarin.se

Jonas Eneqvist, Affärsutvecklare Celebration
jonas@celebrationstudios.se, 070 749 29 92

• tärnskär
  • båtar
  • wordpress
  • cms
  • webbdesign
  • nordmarin
  • masmar

Celebration är en resultatinriktad webbyrå som brinner för att skapa utvecklande lösningar för våra kunder. Med det menar vi att det vi gör för våra kunder alltid syftar till att stödja deras affär för att på så sätt skapa affärsnytta. Vår erfarenhet inom webb kombinerat med bred affärserfarenhet, teknisk kunskap, design och kreativitet ger effektivitet, engagemang och resultat.

Jonas Eneqvist

Affärsutvecklare / Partner Strategi och kommunikation 070 749 29 92