Cellip är Sveriges snabbast växande telekomföretag

På Deloittes gala på Moderna museet, måndagen den 21/11 tillkännagavs vilka svenska företag som toppar detta års Sweden Technology Fast 50-lista 2011. Det är med stor glädje vi noterar att Cellip inte bara hamnade på en hedrande artondeplats, utan också rankades som det snabbast växande bolaget inom den svenska telekombranschen.

- Det känns otroligt bra, säger Esko Airas, VD på Cellip. Vi har länge jobbat hårt med att utveckla både vårt företag och vårt tjänsteutbud. Det här är ett kvitto på att vi har lyckats. Nu kommer utmaningen att fortsätta denna positiva utveckling. 2012 ska vi ha en ännu bättre placering.

I ett led i denna strävan efter att bli ännu bättre fortsätter Cellip att utveckla nya tjänster i mer kundfokuserade förpackningar. Nästa lansering sker nu på fredag, den 25/11.

Tfn: 08-55801037, E-post:esko.airas@cellip.com

Om Cellip
Cellip AB är Sveriges snabbast växande IP-telefonioperatör, registrerad i både Sverige och Finland. Cellip utvecklar smarta och prisvärda kommunikationslösningar för såväl mobil som fast telefoni. Se även www.cellip.com