Ring och lyssna gratis på Maud Olofssons bok

Idag lanserar Centerpartiet gratisnumret 0200 – 43 99 00. Där kan man ringa in och lyssna gratis på Maud Olofssons bok Ett land av friherrinnor.

För att använda tjänsten slår man numret 0200-43 99 00 och därefter siffran för det kapitel i boken man vill lyssna på. Utöver boken finns även möjlighet att trycka 20 och få en kort beskrivning av varför man ska rösta på Centerpartiet. Samtalet är kostnadsfritt.

Ett land av friherrinnor är en personlig berättelse om Maud Olofsson rötter, värderingar och drömmar för Sverige. Boken släpptes den 30 juni och finns i flera format. Fysisk bok och ljudbok på CD finns till försäljning medan ljudboken även finns gratis för lyssning eller nedladdning via www.facebook.com/maudolofsson eller som iPhone-applikation.

Tekniken för att spela upp ljudboken levereras av Bozoka.com AB, www.bozoka.com.

Ola Spännar, 070-710 74 14, ola.spannar@centerpartiet.se

Centerpartiet är alliansens gröna röst; ett liberalt parti med fokus på företagande och miljö. I riksdagen är Centerpartiet tredje största parti med 7,9 procent och vi finns med i majoriteter i cirka 160 kommuner. Maud Olofsson är Centerpartiets partiordförande, Sveriges näringsminister och vice statsminister.

• Litteratur