Centro lanserar Sveriges snabbaste golvspackel

Pressmeddelande  •  2012-03-16 13:30 CET

Om bara några dagar börjar Nordbygg på Stockholmsmässan i Älvsjö. Centro finns på plats med vårt eget varumärke Centro Pro System. Föreställningens stjärna är det senaste tillskottet i Centro pro-familjen CENTRO GA#50 Turbo.

Centro är stolta över att presentera Sveriges snabbaste golvspackel - tätskiktbart efter 4 timmar! Ja, du läste rätt...inte gångbart på fyra timmar, utan tätskiktsklart efter fyra timmar. Spackla på morgonen - lägg tätskikt till lunch.

Centro GA#50 Turbo - presenteras i monter C07:31 på Nordbyggmässan 20-23 mars.

Se mer även på http://centro.se/GA50-Turbo/

Hela CENTRO PRO SYSTEM hittar du på proffsbutik.se

För mer information kontakta produkttekniker Peter Liljedahl peter.liljedahl@centro.se eller marknadschef Magnus Saari, magnus.saari@centro.se

Grundat 1968 är CENTRO landets äldsta fackmannakedja för kakel och klinker, baserade i Stockholm med 8 anläggningar samt filialer, Centro Proffsbutiker, i Malmö, Uppsala, Norrtälje och Norrköping. Idag är CENTRO ett av de ledande företagen i sin bransch med ca 58 anställda och en omsättning om ca 200 mkr. Sedan maj 2007 tillhör bolaget koncernen G & L Beijer Import och Export AB.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom