Unik PCO utbildning startar i Örebro!

Stiftelsen SKY och Cognosco AB; har identifierat behovet av en utbildning riktad mot den expansiva mötes och eventindustrin. Under två år, 84 veckor, studerar man i en branschanpassad utbildning, med mycket praktik i det nationella näringslivet. Utbildningen har riksintag och är förlagd till Örebro. Utbildningen innehåller ekonomi, ledarskap, PCO i teori och praktik, projektledning, praktiker, och mycket, mycket annat som är en förutsättning för att organisera och genomföra framgångsrika möten och events.

Stina Storm , VD i City Örebro, säger följande om utbildningen:

”På senare år har det blivit allt mer uppenbart att restauranger och handel blir mer och mer beroende av stora möten och events. Vi välkomnar alla utbildningar som stödjer detta marknadssegment, och Välkomnar PCO-utbildningen till Örebro”.

För mer information ang Sveriges första PCO utbildning, kontakta:

Erik B. Löfgren, Cognosco AB.

Mail: erik@cognosco.se, telefon: 0705 179075

www.skys.se