CERTEGO blir först ut på marknaden med 10 års garanti på låssystem

CERTEGO blir först ut på marknaden med 10 års garanti på låssystem

CERTEGO erbjuder nu som ensam leverantör på marknaden att erbjuda 10 års garanti på låssystem.

Som en av den största leverantören av låssystem i Sverige har vi sett ett ökat önskemål från våra kunder på längre garantitider. Normalt är garantin 2 år och nu ökar vi den till hela 10 år.

Erbjudandet gäller för flerbostadsfastigheter och vid tecknande av serviceavtal.

10 års garantin gäller det kopieringsskyddande låssystemet Neptun från Assa Abloy där samma nyckel kan användas från entrédörrar, lägenhetsdörrar, fastighetsboxar till soprum.

Vi erbjuder också fördelaktiga finansieringslösningar. T.ex komplett monterad Neptun låscylinder från 19 kronor per månad/cylinder ex moms.

Utöver låssystem levererar vi även passersystem, bokningssystem, dörrautomatik, dörrstängare och fastighetsboxar till våra kunder inom flerbostad. Allt fler kunder väljer också våra administrativa tjänster där vi t.ex förvarar och hanterar nycklar, hostar och har all drift på passer och bokningssystem

Läs mer om vår 10 års garanti här

Ämnen

CERTEGO är en ledande nordisk leverantör av kompletta säkerhetslösningar. Våra kompetenta och engagerade medarbetare skapar innovativa, trygga och behovsanpassade system. CERTEGO finns på 80 orter i Norden, har över 1 200 anställda och omsätter SEK 2,2 miljarder. Mer information om företaget finns på www.certego.se

Tobias Eriksson

Presskontakt VD CERTEGO AB +46 (0) 21 10 97 66

Säkerhet för allt du vill skydda

CERTEGO är en ledande nordisk leverantör av kompletta säkerhetslösningar. Vi erbjuder rådgivning, installation och service inom bland annat lås, passersystem, porttelefon, kamerabevakning, larm och brandsäkerhet. CERTEGO finns på 71 orter i Norden, har över 1200 anställda och omsätter 2 miljarder kronor.

CERTEGO AB
Pressverksgatan 4