Besök CERTEX på Underhåll i Göteborg 2012

Som ledande leverantör av stållinor och lyftredskap ställer CERTEX ut på mässan Underhåll i Göteborg den 13-16 mars 2012. Med mångårig erfarenhet hjälper CERTEX dig att hitta rätt lösning för just dina behov.

Som utställare finns CERTEX på plats med delar av sortimentet, vilket utgörs av 7000 artiklar och Skandinaviens bredaste stållineprogram.

Säkerhet är något som ligger oss på CERTEX varmt om hjärtat. Olycksstatistiken på svenska arbetsplatser är inget vi tänker finna oss i. Därför satsar vi hårt på nyckelområden när det gäller långsiktigt säkerhetsarbete: service, besiktning och utbildning. Läs mer på CERTEX.se.

Söker du rätt produkter för din applikation eller vill du höra mer om vårt arbete för en säker arbetsmiljö? Besök oss i vår monter (C01:02 och U05:02) på Underhåll i Göteborg den 13-16 mars!

• Industri, tillverkning

• certex
  • lifting
  • lyft
  • lyftok
  • lyftredskap
  • lyftutrustning
  • rostfri stållina
  • stållina
  • säkra lyft
  • tunga lyft
  • säker användning
  • utbildning

CERTEX - en helhetslösning inom stållinor och lyftredskap

CERTEX är den ledande leverantören av stållinor och lyftredskap i Europa och erbjuder kunden produkter, skräddarsydda speciallösningar, utbildning, teknisk support, besiktning, certifiering,  underhåll och reparationer. CERTEX ägs av Axel Johnson International AB – ett företag inom Axel Johnson Gruppen. För mer information www.certex.se.

Julia Erikson

Presskontakt Marketing Manager Certex Svenska AB +46 8 473 54 76