Dukat för bröllop och försommarfest hos Cervera

Dukat för bröllop och försommarfest hos Cervera

Inför pingst och den stundande vigselsäsongen presenterar Cervera ett komplett sortiment av uppskattade bröllopsgåvor och inspirerande servis- och vasnyheter. Servisen Grosgrain Indigo, i design av den ikoniska modeskaparen Vera Wang, och de nätta små vaserna från Scandinavia Form, väntas toppa många av vårens önskelistor!

Våren och försommaren bjuder på många tillfällen att fira. Cervera har fyllt sina 72 butiker med noggrant utvalda design- och kvalitetsprodukter som sätter guldkant på säsongens efterlängtade vigsel- och förlovningsfester. Cervera erbjuder dessutom en kostnadsfri Personal shopper-tjänst samt möjlighet att skapa en personlig önskelista inför bröllop, dop eller kalas. Var fylls listan i? Både i butik och på web? Om web, ange klickbar länk.

Servisnyheten Grosgrain Indigo från den anrika brittiska porslinstillverkaren Wedgwood lanseras exklusivt hos Cervera och bakom designen står den amerikanska modeskaparen Vera Wang, som är berömd för sina storslagna bröllopskreationer. Servisen har en modern dekor i indigo som ger en elegant och lekfull känsla till det klassiskt vita benporslinet.

För bröllopsbuketten, men också för årets första tussilago, har Cervera utökat sitt vassortiment med en mängd modeller i alla tänkbara färger och former. I sortimentet finns klassiker såväl som nyheter från Scandinavia Form, Iittala och egna varumärken.

Cervera, som grundades 1987, är Sveriges ledande butikskedja av kvalitetsprodukter för kök och heminredning. Cervera är rikstäckande med sina 69 butiker i landet samt NK Glas, Porslin & Kök på Nordiska Kompaniet i Stockholm och Göteborg. Ägare är Accent Equity.