Ceva Santé Animale and IDT Biologika GmbH

Ceva Santé Animale and IDT Biologika GmbH announce agreement for Ceva to acquire the IDT animal health business, expanding its global vaccine portfolio and boosting swine innovation Libourne & Dessau 17th. May 2019 - Ceva Santé Animale (“Ceva”) and IDT Biologika GmbH (“IDT”) have reached a provisional agreement for Ceva to acquire IDT’s veterinary biopharmaceutical portfolio and R&D activities, allowing IDT to focus on the manufacture of human biotechnology vaccines and pharmaceuticals for national and international markets. The deal is subject to approval by the Federal Cartel Office (Bundeskartellamt) and is expected to be concluded by July 1 2019.

Ceva Animal Health är ett globalt veterinärmedicinskt företag som fokuserar på forskning, produktion och marknadsföring av läkemedel och produkter specifikt framtagna för djurhälsovård. Ceva värderar samspelet mellan djur och människa högt och under rubriken ”Togheter, beyond animal health” drivs flera innovativa projekt. Ceva har cirka 6 000 anställda och är i dag det mest snabbväxande veterinärmedicinska bolaget i världen. Det nordiska huvudkontoret för Ceva Animal Health AB ligger i Lund.

För mer information kontakta gärna oss:
E-mail: kontakt@ceva.com
Hemsida: www.ceva.nu