Få en bra start på hösten - maila oss din To-do-list!

Fortfarande många olästa mail i inkorgen? Nytt jobb, skolstart, avtackningar eller gick semestern helt enkelt för fort? To-do listan kanske inte blev helt klar innan semestern…Vi hjälper dig att få en skön start på jobbet efter sommaren. Maila oss din to-do list så hör vi av oss!

Enligt beteendevetaren Tomas Danielsson, ”Stressdoktorn” är 80 procent av all stress onödig. Lär dig fokusera på nuet och gör det bästa av varje minut, vare sig du är på jobbet eller hemma. Då blir stressen inte övermäktig utan en hållbar ingrediens i arbetslivet. Att vara lat emellanåt är att var smart hela tiden är hans råd.

Vi erbjuder flera tjänster  som till exempel hemstäd, trädgårdsskötsel, kemtvätt, skomakeri, samt det som du vill ha hjälp med. Du kan också hyra kock och bartender för kalaset, eller låta oss arrangera firmafesten. Dessutom får du använda RUT-avdraget för flera av våra tjänster vilket vi också hjälper till med. Så varför inte maila oss din To-do list?  Vi underlättar din vardag och fixar din To-do list så du kan få en bra start på hösten. Vi ger dig work-life balance på jobbet och hemma!