SSM Bygg & Fastighet ny kund till Circles Sweden AB

Circles Sweden AB har fått en ny kund genom SSM Bygg & Fastighet.

Vi är mycket glada att få börja arbeta tillsammans med SSM, säger Niclas Bardh, Försäljningschef på Circles.
Det är glädjande att se att allt fler företag satsar på sin personal och ser ett stort mervärde i att aktivt erbjuda ett serviceupplägg som ger personalen en bra balans mellan arbete och fritid, något vi vet är uppskattat av den anställde och allt viktigare i dagens samhälle”, fortsätter Niclas.

De anställda på SSM Bygg har genom Circles tillgång till en stor mängd tidsbesparande tjänster, såväl som på jobbet som i hemmet.

För oss på SSM Bygg & Fastighet är det viktigt att erbjuda vår personal en bra arbetsmiljö och kan vi dessutom erbjuda tjänster som gör det lite lättare i vardagen för våra anställda så ser vi det som ett stort plus, säger Eva Pettersson, HR-Chef på SSM Bygg & Fastighet. Vi vill vara en bra arbetsgivare, inte bara mellan 8-17 och vi anser att Circles har ett relevant och intressant serviceupplägg som passar oss och våra medarbetare väl”.

Om SSM Bygg & Fastighets AB:
SSM Bygg & Fastighets AB är en av de tongivande bostadsutvecklarna i Storstockholm med ett stort antal lägenheter under planläggning och produktion. SSM Bygg & Fastighets AB arbetar med projektutveckling och förädling av bostäder såväl som ombyggnad. SSM befinner sig just nu i ett starkt expansivt skede med flertalet större projekt under planering. SSM bygger bostäder för morgondagens stockholmare! Besök oss på: ssmfastigheter.se

Om Circles

Circles är ett franskt servicebolag som sedan 2008 ägs av det världsledande bolaget inom Food and Facility Management Services, Sodexo.
Circles Sweden är världsledande inom företagsconcierge. Vi erbjuder ett modernt servicekoncept som hjälper fastighetsägare och företag att bli mer attraktiva inför sina hyresgäster eller anställda. Circles finns idag i flera europeiska länder samt USA och har över 700 medarbetare. Besök oss på: www.circles.com