Miss. Lyckad - åter på Orionteatern!

Missa inte succéföreställningen Miss. Lyckad - åter på Orionteatern 29/10-9/11 - Endast 10 föreställningar! "Väl godkänt för Cirkuspiloterna...slår publiken med häpnad genom sin skicklighet,?Här står livsaptit, endorfiner och förväntningar på scenen - och utspel, skicklighet och perfektion?en vitamininjektion - cirkusunderhållning med scenisk kvalitet. Som publik sitter man ständigt och häpnar?" Lars Ring, SvD "Vad som helst kan hända? halsbrytande konster?Alltihop är vackert och oförutsägbart?hög teknisk skicklighet ?" Pia Huss, DN "En föreställning med humor, kaos och hjärta...högsta tänkbara underhållning..." Åke Svensson, Smålandsposten Spelas på Orionteatern 29 oktober - 9 november. Obs sista chansen att se föreställningen! För biljettbokning: Orionteaterns biljettkassa 08-643 88 80, biljetter@orionteatern.se Biljett Direkt 077-170 70 70, www.ticnet.se I något som kanske är en nedlagd fabrik hittar vi följande brev. Vi har bara det vi känner till, tills vi förändrar det. Vi bär alla på tunga stenar och föder en liten diamant.Vi visar vår själ - våra personliga juveler. "Ser du mig?" gammal på utsidan men inuti?en överdos av koffein, sonen till Juan Carlos de la Rosa och Angelina, "de e min, jag vill ha den!". Hon som inte behöver vara arg men tycker de e fruktansvärt irriterande. Han som inte är utan blir, Diva Nicotina, "Vet du inte vem jag är?" Han som fortfarande tror att allt e möjligt om inte, så e de ok , Hon som bygger sitt slott av tapeter och gör sig själv till drottning. Han som följer med, Hon som alltid är oskyldig. Han som uttråkad städar golven, "Vi är vana att vara normala" En man som gråter, en fågel som inte kan flyga - tillsammans överlever vi. Och där, mitt i vardagens alla misslyckanden framstår var och en av oss som mr och miss. Lyckad. Yours sincerely, CIRKUSPILOTERNA AVSÄNDARE Susanne Reuszner PRESSKONTAKT Susanne Reuszner press & pr-ansvarig/publicrelations manager Cirkus Cirkör Rotemannavägen 10 145 57 NORSBORG Tel: 08-531 998 31, 070-218 46 51 E-post: susanne@cirkor.se Hemsida: www.cirkor.nu