Civilekonomerna anordnar exklusiv föreläsning med finansministern

Fredagen den 16 maj anordnar Civilekonomerna en exklusiv föreläsning med finansministern Anders Borg för sina medlemmar. Anders Borg kommer att föreläsa under rubriken ”stärkt arbetskraft ger mer kunskap”.

- Civilekonomernas medlemmar kommer att få ta del av finansministerns tankar och visioner på det finanspolitiska planet, vilket känns oerhört spännande, säger Civilekonomernas utredningschef Alexander Beck. Det är roligt att exklusivt kunna ge våra medlemmar den här möjligheten. Civilekonomerna strävar alltid efter att kunna erbjuda medlemmarna kunskapshöjande och högaktuella seminarier och föreläsningar.

Seminariet äger rum den 16 maj kl. 08:00 på Oscarsteatern i Stockholm. Anmälan krävs.

För mer info: Alexander Beck
Utredningschef, Civilekonomerna