Escowa - Inifrån LEDbelyst fasadskylt nu platsmonterad / Fina vitesord kommer sällan allena

Vad värmer oss skyltnördars hjärtan?

Nyligen slutförde vi ett exteriört skyltprojekt för Escowa. Genomgång för denna process kommer du att ha möjlighet att läsa….

…Men först börjar vi med slutet av detta projekt och vad vår kund upplevde när vi ställde frågan om dem var nöjda, vi frågade ansvarige, Rikke Lind, Produkt och marknadsansvarig på Escowa följande fråga: ”Ligger levererad/monterad fasadskylt i linje med era/dina förväntningar/önskemål?”

Och fick häromdagen följande svar:

Citat ”Den ligger helt i linje med våra förväntningar/önskemål!” Samt ett omdöme

Citat ”Clarex har genom hela projektets livscykel varit en stöttepelare som har återkopplat med goda råd och drivit projektet i mål. Med tydlig dokumentation och täta avstämningar har inget lämnats åt slumpen. Tack Clarex för hjälpen med vår nya fasadskylt.

….och citat ”Ni gjorde det möjligt

Att skriftligen få dessa fina vitesord och spontana utlåtande från vår kund får givetvis våra skylthjärtan att slå snabbare med extraslag, däremellan. Kort och gott, kan vi helt enkelt inte finna ord för den känsla av eufori vi känner när våra kunder blir nöjda med det resultat vi har levererat i form av fysiska skyltkoncept och framledd process för dito.

Så vad är receptet för att lyckas med det man företa sig? Envishet, envishet och till slut envishet samt ett genuint intresse för sina kunder.

Statistiken säger att bristande intresse från en leverantör gör att upp till 68% byter till annan leverantör* Vi är glada för att våra kunder tycker att vi gör ett bra arbete och är nöjda med det levererar. Samt ser det som ett bevis för att vi har hittat strategier och rutiner för att kunna tillgodose vår kunder mycket varierade behov till allt från service till skyltkoncept i fysik form.

*Uppgift är taget från framtaget underlag för företag inom B2B av –Grasscom.se, Dokument finns att hämta på följande länk Kundanalys koncept.pdf

Nu har vi allt hållit er allt för långt på sträckbänken och förhoppningsvis fått er att bli så nyfikna på hur detta blogginlägg skall sluta, så vi går in på vad som blev kronan på verket och hänvisar till vårt tidigare blogginlägg om den process som föranledde detta projekt....

Exteriör fasadskylt, inifrån LEDbelyst till Escowa – Efterlängtat bygglov nu erhållet / Räkna med att du inte vet vad du tror du veta

Bildkollage visar den 7000 mm breda, Inifrån LEDbelysta fasadskylten, dag, som natt i full prakt!

• led skylt
  • aluminiumskylt