Ett lysande slutresultat på lysande skylt till belysningsaffär Bright 1-2-3 ”Tre steg till bättre ljus”

Att belysta skyltar inte bara ska synas och lysa bra utan även skall se bra ut, är dock inte alltid lika uppenbart. Om man sedan skall ha skyltar till en belysningsaffär kan man lätt tro att det är uppenbart hur och på vilket sätt den efterfrågade skylten skall komma att se ut.

Sanningen överträffar inte allt för ofta slutresultatet och alla belysta skyltar är inte lika upplysande, men just detta blogginlägg fokuserar verkligen på en lysande skylt. En Skylt med företagets logotyp och dess distinkta gula rektangel som framstår i sin slutgiltiga gestaltning som en rektangulär gul upplysande sol.

Att skylten lyser och dessutom lyser upp på ett effektfullt sätt är något som glädjer vår kund och oss såväl som alla de kunder som befinner sig i sickla köpkvarter och letar efter en belysningsaffär med hög servicegrad och vill bli upplysta med information om den senaste belysningstekniken.

Det gläder oss att kunden efter slutförandet av projektet gav följande svar på frågan, Clarex: "Ligger levererad/monterad skylt i linje med dina önskemål?"

Björn Winblad, VD, Bright 1-2-3 Belysning: "Det gör den, vi är väldigt nöjda! Tack så mycket för bra hjälp och proffsigt bemötande genom hela processen."

För den som vill veta mer om den initiala processen inför dito projekt kan med fördel följa nedan länk

Lysande fasadskylt med lysande resultat till belysningsaffär Bright 1-2-3 tre steg till bättre ljus

Bildkollaget visar den inifrån, LEDbelysta takskylt med en storlek på 4650 x 1300 mm som nu är platsmonterad över affärslokalens entré och på dito regntak

• diodskyltar