Ge ett lyft till ditt event - Klassisk neonskylt till Vagabond Shoesmakers produktlanseringen av deras nya kollektion - "The Urban Utility Boot"

För oss är det viktigt att leverera rätt typ av skylt/ar till er lansering eller erat event med en tydlig koppling till er verksamhet och som utgör ett verktyg som gör att deltagarna kan tillgodogöra sig kunskap. Kunskap de kan ta med sig ”hem” och förmedla i sin verksamhet för att nå den åtråvärda biljetten till din målgrupp. Ska lanseringen ske på exempelvis en mässa eller liknande handlar det om att leverera en nyttig och användbar upplevelse till deltagarna. En upplevelse som ger deltagarna rätt känsla för dina produktnyheter.

Clarex - Din leverantör av skyltar till event och lansering i olika branscher.

I samarbete med er tar vi fram rätt typ av skyltkoncept när du ska lansera en produkt. Vi bistår med allt från tekniskt kunnande, produktion samt sist men inte minst montering av de skyltar och produkter vi erbjuder. Vi ser till att skapa en professionell lösning som tar fasta på era önskemål, värdeord och hur ni vill förmedla era produkter och tjänster.

När vi på Clarex erbjuder exempelvis som i detta fall en neonskylt till en lansering är det viktigt för oss att ha möjlighet att lära känna er och förstå, hur vi kan få er nya kollektion att exponeras på ett effektivt sätt för att nå ut till tilltänkt målgrupp.

Kort sagt, vårt jobb och våra skyltkoncept - att överträffa dina deltagares förväntningar. Ditt jobb - att ta åt dig äran.

För vår kund Vagabond Shoesmakers, en av Europas ledande aktörer inom skomodebranchen var målet att med bild och i direktkontakt med sina slutkunder på plats i en av moderkoncernens butiker samt med inbjudna deltagare visa upp den kollektionen kallad ”The Urban Utility Boot” och göra dem till goda ambassadörer. Vagabond Shoemakers är förövrigt ett företag verksam internationellt på 40 marknader med huvudkontor och designstudio i Varberg som är Västsveriges kreativa mittpunkt.

Den rödlysande klassiska Neonskylten som vi levererade och monterade i mitten på oktober inför lanseringen av ”The Urban Utility Boot” i köpcentret kompassen/Nilson Shoes, Göteborg är fotograferad av Vagabond Shoesmakers och visar hur en skylt kan accentuera en produktlansering.

• akrylskylt
  • neonskylt