Clarex nya hemsida, fylld med skyltar och skyltkoncept!

Vi på Clarex arbetar nu för fullt med att utveckla vår nya hemsida för att bli den mest inspirerande och informativa hemsidan i skyltbranchen.

Redan nu är vi på god väg!

Vi utökar kontinuerligt bild- och visualiceringsgallerierna, inom kort kommer vi även att kunna erbjuda sök-och filtreringsalternativ för att underlätta för er. Utöver detta vill vi att vår tekniska information om utföranden och material ska bli den mest kompletta på marknaden. Allt detta för att kunna tillmötesgå våra kunders allt högre krav på service och kvalitet.

Vårt nya ansikte utåt är en del i arbetet att stärka vår identitet som ett koncepttänkande skyltföretag som fokuserar på skräddarsydda helhetslösningar.

Just nu lägger vi ut dagens skörd av bilder på några av de senaste skyltkoncepten vi tagit fram. Kolla bland annat in den skräddarsydda glasskylten till Sparreska palatset! Upprinnelsen till skylten kom till vid slutförandet av renoveringen då man fann delar av palatset ursprungliga fasadyta från 1600-talet. Statens fastighetsverk var måna om att hitta ett skyltkoncept som kunde förmedla informationen om denna anrika fastigheten på ett diskret och tilltalande sätt i hög kvalitet. Valet föll på en screentryckt glasskylt monterad på distans.

• akrylskyltar
  • sparreska palatset