Nya Karolinska Sjukhuset får nya budskap på skylttornen

Clarex har av NKS ( Nya Karolinska Universitetssjukhuset i Solna ) fått i uppdrag göra om de strategistplacerade skyltarna som är placerade runt sjukhuset. Skyltarna informera bilister, cyklister och busspassagerare som åker förbi om att det nya sjukhuset håller på att byggas. Sjukhuset är ett gigantiskt projekt och beräknas stå klart 2015.

Clarex har även tidigare gjort liknande i uppdrag med andra budskap av Locum/SLL (Stockolms Läns Landstingsfastigheter). Locum är en Sveriges största fastighetsförvaltare med ett fastighetsbestånd med över 2 miljoner kvadratmeter lokaler i Stockholms län.

De digitaltryckta skyltarna har en storleken på 4 x 6 meter respektive 3 x 1,5 meter. De nya skyltsidorna är tillverkade till två trekantiga skylttorn.

Vi glädjer oss att återigen få möjligheten att hjälpa till med prestigarbet. Det är extra roligt att få tillverka skyltar där man vet att många människor kommer lägga märke till dem under en lång period.

Bilderna visar underlaget till skyltarna.

• informationsskyltar
  • skyltorn