Clarex Marknadspartner blir ny agent för Zizoo

Zizoo är ett unikt svenskt barnklädmärke som har kläder för barn som är lekfulla, mjuka och sköna. Deras mönster är designade för att stimulera barns fantasi och kan bäras av både pojkar och flickor. I dagarna fick Clarex Marknadspartner i uppdrag att representera Zizoo som agent från mellan-Sverige och norröver.

"- Det ska verkligen bli enormt roligt att få vara en del av Zizoo", säger Camilla Renz på Clarex Marknadspartner, "Jag blev förälskad i märket så fort jag såg det. Det är nu en av våra storsäljare i Rebuz Kidz Barnbutik.

Rebuz Kidz och Clarex Marknadspartner ingår i Clarex AB som i övrigt arbetar inom skyltkommunikation. Rebuz Kidz är en webbutik med barnkläder, leksaker och inredningar till barnrum som startades hösten 2008. Inom Clarex Marknadspartner bedriver vi konsulting inom området marknad och försäljning och vi har även ytterligare en agentur för spanska barnklädesmärket Chinche som kommer att lanseras i Sverige under våren.

"- Jag valde att samarbeta med Clarex Marknadspartner för att de är ett seriöst bolag med både kunskap inom försäljning och marknadsföring", säger Margit Ilnicki på Zizoo. "Vi har även hittat en mycket bra agent i södra Sverige som heter Anna Gudmundzon".

Hösten kollektion från Zizoo finns redan i butikerna och vårens beräknas komma i mitten av februari. Införsäljningen av vårens kollektion beräknas starta i början på nästa vecka.