Clarion Loves Talent

Välkommen till din framtida karriär!

Snart är det dags för Metros satsning FUTURE – en karriärmässa där du som talang får chansen att matchas med och träffa dina drömarbetsgivare. Den första mässan går av stapeln på Clarion Hotel Stockholm den 29 oktober.

Här får utvalda och handplockade talanger träffa Metros partnerföretag, både genom mini-intervjuer och informellt mingel, och bland annat även lyssna på en spännande paneldebatt med Sveriges mest attraktiva arbetsgivare samt fascineras av en framtidsspanande Alexander Bard.

Bland de partners som du kommer att få träffa finns Adecco, ABB, Scania, Vattenfall, Trafikverket, Cowi, Saab, Ernst & Young, Coca Cola, KPMG, Xylem, Volvo, Unionen med flera.

Mässan sker i samarbete med Clarion Hotels som också är en av utställarna. Clarion Hotel Stockholm den 29 oktober och Clarion Hotel Post den 29 november.

”För Clarion Hotel är Passion och rätt attityd helt avgörande för att lyckas. Vi är övertygade om att det finns massor av spännande passionerade kandidater där ute på marknaden. Vi önskar ge alla möjligheten att visa upp sig då vi ständigt är på jakt efter duktiga talanger” bekräftar Ulrika Rosen, Director Passion at Clarion.

När och var?
29 oktober på Clarion Hotel Stockholm – mässan startar klockan 16.00

Mässa och mini-intervjuer med arbetsgivare som matchar din profil
Alexander Bard inspirationstalar och framtidsspanar
Paneldebatt med Sveriges mest attraktiva arbetsgivare
Mingel med arbetsgivare och andra talanger
Livemusik, plockmat och dryck

Anmälan
Gå in på Futurecareer.se och registrera din profil för att bli utvald och inbjuden till Future!