Kämpa för 100 guldägg med Clarion Malmö 2018

Clarions äggjakt startade på Clarion Hotel Post i Göteborg under 2013, där göteborgarna gick ut för att leta gyllene ägg. Äggen dök upp på bussar, i buskar, i köpcentrum, på statyer och i rabatter runt om i staden.

Evenemanget har sedan dess spridit sig som en löpeld och som värd för Äggjakten Malmö står Clarion Hotel & Congress Malmö Live och Clarion Collection Temperance. För tredje året i rad har hotellen gömt 100 gyllene ägg runt om i Malmö stad och i år är priserna uppgraderade och man kan vinna allt mellan himmel och jord -Brunchvouchers, sviter, Big Slap-biljetter med mera.

Detta året har Clarion Hotel Malmö Live valt att verkligen utmana Malmöborna. Äggen ligger på nya utmanande platser runt om i Malmö och det krävs mycket engagemang för att lägga vantarna på årets priser! Dessutom finns möjligheten att uppgradera det äggande innehållet ännu en nivå genom att tänka utanför boxen.

Den underbara kycklingen som är ute i gryningen och gömmer äggen är naturligtvis på plats på Clarion Hotel Malmö Live! Klockan 06.00 samlas alla tappra jägare i hotellobbyn där kartor, fika och tips delas ut innan jakten kan börja! Ledtrådar till de svåraste äggen vill man inte gå miste om. Den som lyckas hitta ett gyllene ägg, tar en selfie och beger sig till Clarion Hotel Malmö Live där äggen kan bytas in mot priser mellan klockan 12.00 - 18.00. De lyckliga vinnarna poserar med kycklingen och beger sig hemåt efter en lång jakt på de gyllene äggen!

Startskottet går klockan 06.00 på Skärtorsdagen den 29 Mars.