Schlageryra på Live

Den som tröttnat på sitt egna vardagsrum kan ta sig till Living Room på Clarion Hotel Malmö Live där Malmös delfinal i Melodifestivalen visas på storbild! Lördagen bjuder på härliga mello-inslag där Clarions egna schlagerguru, MelloMartin, håller i taktpinnen.

Innan sändningen testar MelloMartin skillsen på publiken med ett melloquiz och peppar inför kvällens bidrag. Tillsammans med en expertpanel, bestående av bland andra Idol-Jesper och Idol-Kevin, tar MelloMartin stämningen till oanade höjder inför finalen. Dessutom delar han med sig av sin enastående kunskap och mängder av anekdoter från alla de 59 år som tävlingen huserats.

Kvällens cocktail blir smaker så som gin, jordgubb och cava. Namnet? Kommer namnges på Clarions sociala medier. Vad det blir, får man se på lördag!

18.00-00.00 på Clarion Hotel Malmö Live, Living Room Bar

Vem är Mello-Martin?

Mellomartin, som smeknamnet avslöjar, är Melodifestivalens största fan, med enorm passion för musiken och livet runt omkring. Dessutom älskar han fest - fester där alla är välkomna och får chansen till en kul kväll tillsammans! Vardagen tillbringar han på Clarion Stockholm som bokningsagent. Förra året insåg han att hans vardagsrum hemma var för litet inför Melodifestivalens kommande tävling och fick då chansen att arrangera en hemmafest i hotellets bankettsal, på 424 kvm. Jätteversion av hans vardagsrum blev en stor succé och sen dess har partajen avlöst varandra på allt från Mello och Eurovisin till Pride och Halloween.

• medarbetare
  • hotellet