Clockwork rekryterar 25 tjänster till AllTele

AllTele har sedan starten 2002 varit en stark utmanare på den svenska telekommarknaden. Idag är de en ledande helhetsleverantör med kompletta lösningar för bland annat fiberbaserade bredband, telefoni och mobila nät. Ambitionen är att ständigt leverera stabila och högkvalitativa tjänster till konkurrenskraftiga priser.

– Att få rekrytera 25 nya tjänster till just AllTele känns oerhört inspirerande. Deras filosofi om att alltid sätta kunden i fokus linjerar helt med Clockworks värderingar om att vara närvarande, lokala och engagerade. Tillsammans tror jag att vi kan stärka AllTeles kompetens och konkurrenskraft, säger Elin Wiklund, marknadsområdeschef på Clockwork Umeå.

För den som vill arbeta med service och kundfokus i en tekniskt utvecklande miljö är det här ett guldläge.

– De personer vi rekryterar ska vara ansvarstagande, ha ett genuint teknikintresse och känsla för problemlösning. Tanken är att minst fem nya medarbetare ska börja redan i mitten av oktober, därefter rekryteras ytterligare fem i taget varje månad, förklarar Elin Wiklund.

För mer information, kontakta Elin Wiklund, Marknadsområdeschef Clockwork Umeå. 0733-51 27 11/elin.wiklund@clwork.ss

• Arbetsmarknadsfrågor

• bemanning