Vintern är här och i verkstan förbereder vi oss inför Almedalen

Sex veckor till jul och knappt åtta månader till politikerveckan i Almedalen. Planeringen är i full gång. Vi lackar, rimmar och funderar på hur vi ska få ut så mycket som möjligt av Almedalen 2013, för oss och för våra uppdragsgivare.

De senaste årens Almedalsdagar har varit fyllda av stimulerande och utvecklande möten, nya och fördjupade kontakter, löften om uppföljning på fastlandet och startskottet för spännande samarbeten. Men hur ska vi toppa det nästa år?

Vi har funderat på att hålla gården öppen, en liten oas för kunder, kollegor och alla andra som behöver ett glas vatten, en stunds vila och möjlighet ladda batterierna – både telefonens och de egna. Vi undersöker möjligheterna för ett musikevenemang någon av kvällarna. En knytkonferens på ett inspirerande tema kanske skulle smaka?

Har du några egna tankar eller idéer du skulle vilja bolla eller få inför din Almedalsvecka, kontakta oss så bokar vi ett förutsättningslöst möte.