Nytt kontor i Malmö

Cloudberrys skånska kontor har flyttat från Helsingborg till Malmö, närmare bestämt till kontorshotellet, galleriet och mötesplatsen ATT: på Norra Vallgatan i centrala Malmö. Hos ATT: får vi tillgång till ljusa och välutrustade lokaler som kan användas för events av olika slag, seminarier, föreläsningar och kreativa möten. Dessutom kommer Lovisa och Niclas få nöjet att välkomnas till arbetet varje morgon av galleriets konstutställningar (just nu City Cells med målningar av Hyejin Song).

Vi väljer att flytta för att komma närmare våra kunder i Malmö, Lund och Köpenhamn. Läget är precis mitt i. Vi får tillgång till trevliga och funktionella lokaler ett stenkast från tåg, bro, regionbussar, stadsbussar och parkeringsplatser, för vidare transport till Lund, Helsingborg, Köpenhamn, Roskilde, Ystad eller var vi kan tänkas vara på väg. På bekvämt promenadavstånd hittar vi spännande aktiviteter, företag och mötesplatser i Centrum, Västra hamnen, högskolan, Minc, kommande Media Evolution City och mycket mera.

ATT: Cloudberry
Norra Vallgatan 64 B