Digital ledare ger Coast Communications förnyat förtroende

Press Release   •   Feb 09, 2017 15:44 CET

Bildtext; Coast Communications team på plats vid Avanade Swedens Runda Bord , Människa & Maskin, Stockholm september 2016. Från vänster till höger: KG Rickhamre, Mari Fossheim, Oliver Hofmann, Elisabeth Wanngård.

Avanade är en av världens ledande digitala utvecklare samägt av Microsoft och Accenture. Företaget har fönyat sitt förtroende för Coast Communications som dess svenska partner i den externa kommunikationen.

Coast har sedan december 2015 fungerat som samarbetspartner i Avanades externa kommunikation i flera länder i Norden.

Samarbetet har varit mycket framgångsrikt och kommer även i fortsättningen spänna från strategi, internationella möten, mediehantering, nyhetsproduktion, löpande stöd och positionering till produktion av videofilmer, rundabords seminarier, medieträningar och rekryteringskampanjer.

Coast Communications med huvudkontor i Stockholm Sverige, är en responsiv partner och har som mål att stärka och skydda människor, företag och varumärken. Coast Communications har ett väl förgrenat kontaktnät och medarbetare med gedigen erfarenhet från media, företag och myndigheter. Syftet med kommunikationen är bistå våra kunder att uppnå sina verksamhetsmål.Coast Communications är en nordisk byrå och Sveriges enda medlem i det internationella nätverket PRGN med 49 utvalda byråer över hela världen.

Comments (0)